emeliesform.blogg.se

Jag älskar Måndagar.

Publicerad 2013-09-09 12:19:27 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Jag ska försöka skaka lite liv i denna blogg igen! Jag vill ju blogga om min "resa". Det är väldigt motiverande för mig med denna bloggen! Och jag hoppas att den är peppig för er som läser den!
 
Idag vaknade jag med huvudvärk och illamående. Ibland när jag sover kan jag i mitt undermedvetna känna hur jag får en sprängande huvudvärk när jag ligger på ett speciellt sätt..någon annan som också känner så? eller är jag bara knäpp?
Först tänkte jag försöka somna om och skita i att träna pga huvudvärken. Men istället hämtade jag mig en kopp kaffe och tog på mig träningskläderna. Bästa beslutet någonsin.
Sen begav jag mig ut på en morgonpromenad. Jag tänkte inte gå så långt idag eftersom jag hade så ont i huvudet, men efter ett tag kände jag mig lite piggare och tog en liten omväg. Det blev 4km, riktigt skönt!
Sen gick jag till gymmet, jag har saknat min crosstrainer! Men när jag kom dit så var min favorit crosstrainer upptagen....även den andra också. Och jag vägrar vara på de från stenåldern inne på tjejavdelningen. Så det fick bli rodd som uppvärmning. Trots att jag hatar rodden så gick det bra. Nu har jag fått nya blåsor i händerna, precis när de gamla försvann..jaja no pain, no gain?
Sen körde jag en timme bröst. A L L T S Å jag har saknat detta! Jag älskar att träna bröst. Och jag älskar att ägna ett helt träningspass till en muskelgrupp!
 
Nu ska jag snart iväg och jobba, kväll och jouren. Vilket betyder att jag slutar 09.00 imorgon. Vi hörs då!
 
Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva lite mer om? Något ni saknar i denna blogg?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela