emeliesform.blogg.se

Trött, kattgos osv.

Publicerad 2013-09-30 22:00:40 i Allmänt, Träning,

 
 
 
Hej på er!
 
Här sitter jag med en supergosig katt bredvid mig, så mysigt!
 
Idag har det varit en lång dag. Jag gick upp tidigt för att träna innan möten och jobb. Det blev en timmes kondition på crosstrainern, för att rensa tankarna lite. Fundera lite över hur jag vill att min höst ska se ut, vad jag vill ha för mål.
 
Idag har jag äntligen köpt kompressionsstrumpor som jag har velat testa hur länge som helst! Och är sjukt pepp på att bege mig ut på en löptur! 
Imorgon är det Oktober, min favoritmånad på hela året, och hösten börjar på riktigt.
Jag ser fram emot denna hösten. Fylld med träning och motivation!
 
Jag är ganska trött, och ska gå och lägga mig. Jag ska upp tidigt imorgon på en löptur innan jobb tänkte jag!
 
Tror ni att jag kommer upp vid fem imorgonbitti på en löptur? Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela