emeliesform.blogg.se

Veckans första träning.

Publicerad 2013-09-23 13:08:41 i Träning,

 
 
 
 
Idag vaknade jag strax innan nio, och kände på mig att det kommer bli en bra dag. Ni vet när man vaknar med en speciell känsla och allt bara känns bra?
Jag låg kvar i sängen ganska länge innan jag tog på mig mina träningskläder, och begav mig ut genom ett höstigt Malmö för en morgonpromenad.
Jag gick och smålog lite för mig själv, allt kändes bra. Sommaren är över och min favoritårstid hösten är här!
Jag tycker att allt är lite lättare på hösten.
 
Jag har även varit på gymmet idag, efter lite uppvärmning så blev det biceps och triceps! 
Jag funderar på att göra ett schema över min träning igen. För jag tror att det kommer hjälpa mig med mina mål. Och det är lättare att gå till gymmet och veta vad som väntar än att göra ett halvkasst pass lite allt möjligt. Det tycker jag i allafall.
 
Det blir ett kort inlägg idag, för jag är ute i sista sekund som alltid och har bråttom iväg till tåget.
Men jag lever, och vi hörs imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela