emeliesform.blogg.se

Vet ni ett lopp? Vill ni springa det med mig?

Publicerad 2013-09-04 11:33:28 i Allmänt,

 
 
 
Vad roligt att det är så många som fortsätter läsa fast att jag har varit extremt dålig på att ta hand om denna bloggen.
 
Jag är anmäld till ett lopp på torsdag, ett lopp jag har längtat att springa. Nämligen Landskrona Stadslopp (alla som jobbar inom Landskrona Stad får möjligheten att springa detta). Jag har ju varit med på det innan, nämligen 2011, och jag har ju berättat om det. Att jag klarade springa max 500 meter, gick resten och tände en cigg när jag var klar. 
Så jag har sett fram emot detta loppet länge nu, att få revansch. 
Men jag börjar inse att jag inte kommer kunna springa det imorgon. För jag känner mig inte hlet hundra än.
Det känns lite jobbigt. Men så är det ibland.
 
Men jag vill verkligen springa ett lopp till, nu snart.
Vet ni något lopp här i skåne som är snart? Helst 5km.
Och är det någon som vill springa det med mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela