emeliesform.blogg.se

Impossible is nothing.

Publicerad 2014-04-25 20:02:15 i Träning, Träningskläder, lchfochträning,

 
 
 
Hej på er!
 
Alltså, okej är lit dålig på att blogga just nu. Ska försöka bli bättre!
 
Jag började min dag med en skön morgonpromenad. Bestämde mig snabbt för att gå mot skogen och havet. 
Så himla skönt väder det var. Inte så soligt men behagligt. Allt hade blivit så mycket grönare än sist jag gick i skogen.
Dessutom är det sjukt skön "egentid" när en är ute och går. Jag kan slappna av och begrava mig i mina tankar. Jag älskar det!
Jag kände att jag hade mycket energi och bestämde mig för att springa i alla backar (här är sjukt mycket backar). Efter ett tag hittade jag ett ställe med många branta backar och sprang upp och ner, fram och tillbaks.
Och sen körde jag en omgång löpning, tabata-intervaller. Huxflux så hade jag varit ute i en timme! 
 
Jag kom hem, pustade ut lite på soffan med en smoothie. Sen gick jag iväg till mitt andra hem: gymmet.
Jag var ensam, vilket är drömmen! Att kunna få ta hur mycket plats en vill. Prova på saker en kanske inte annars vågar.
Jag tränade triceps och axlar. Fick sjukt bra kontakt med mina muskler. Alltså så häftig känsla när en får det. 
 
Kolla på den lille axeln som ploppar upp!!! Jag blev helt lyrisk när jag såg det! De senaste gångerna jag har kört styrka så har jag fått se bra resultat. Det gör mig så peppad!
När jag var ensam på gymmet idag försökte jag mig på en pull up.........haha. Okej där har jag något att träna på. Kanske ska satsa på att försöka klara en innan året är slut? Vi får se.
Jag borde försöka komma ut på en löprunda i helgen med tanke på att det typ är en vecka kvar till vårruset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela