emeliesform.blogg.se

Brakstart på sista semesterveckan!

Publicerad 2014-08-04 20:58:50 i Allmänt, Glutenfritt, Smoothie, lyckorus, träningsglädje, vegetariskt,

Här har varit tyst ett tag! Jag var bortrest en del förra veckan och skrev aldrig innan eller efter det! Jag går in på min sista semestervecka nu! Jag har haft en underbar semester, fast den är inte över än! Jag har iallafall brakstartat denna veckan! Först ett pass på gymmet imorse (läs förmiddags) med Sanne! Vi körde vi vår favorit, dvs bröst! Jag är fortfarande ganska darrig och har svårt att sträcka armarna över huvudet. När vi kom hem gjorde Sanne en fantastisk omelett till mig! Givetvis en till sig själv också. Och jag gjorde vår favoritsmoothie:
 Sen bakade vi choklad- och jordnötsbars! Receptet kommer från Hello Green boken. 
Så himla gott! Jag smakade en bit innan jag var tvungen att cykla bort mot Friskis. Jag hade nämligen bokat mig på ett IWpass. Jag hade inte riktigt förstått att jag bokat mig på ett intervallpass med pulsmätare...hehe. Jag var nästan spyfärdig efter. Men det var ett riktigt bra och roligt pass! Jag kommer absolut testa det igen! 
Svettig och trött efteråt kom jag hem till mat på bordet:
Kanske dagens godaste måltid! Kärlek till er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela