emeliesform.blogg.se

Onsdagsträningen.

Publicerad 2014-08-20 12:46:49 i Allmänt, Träning, träningsglädje,

Hej på er! Idag regnade det jättemycket och jag ville verkligen inget annat än att stanna under täcket. Men efter många om och men så kom jag iväg. Dessutom var det uppehåll både påvägen till gymmet och hem. Underbart! Idag stod det bröst, triceps och axlar på schemat. Alltså sjukaste passet. Jag har hittat en ny favoritövning, militärpress! Även kallad dödsövningen..fyfan. 
Såhär kände jag mig efteråt...helt slut. Och förresten jag kom upp igår och tog mig ut på en promenad! Det är ganska kallt och ensamt fem på morgonen i denna staden, men riktig skönt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela