emeliesform.blogg.se

Friday i´m in love!

Publicerad 2014-01-10 10:10:56 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Här vaknade jag lite krasslig idag. Med ont i hals och öron och en rinnig näsa. Jag förstår absolut ingenting! 
Men jag känner mig pigg och glad, så det är inte så farligt! Det enda är att det inte blir någon träning idag.
 
 
Typ fem i tre igår fick jag ett sms av min kompis Anna om vi inte skulle simma. Tio minuter senare var jag påklädd och redo!
Tack Anna för att vi kom iväg och simmade, jag behövde verkligen det!
Och simma är en ny favorit.
 
 
Idag ska jag jobba natt! Alla partar om att det äntligen är helg, men det är min jobbhelg. Fast jag jobbar bara natt idag och har tagit semester på Söndag, så jag blir ledig tre dagar igen. Haha. I helgen ska vi skrubba varje liten vrå i lägenheten och "styla" lägenheten, då de ska fota den på måndag. 
 
Jag hoppas att jag kommer iväg och tränar i helgen, jag vill verkligen springa. Så jag hoppas att jag kommer iväg på en löptur! 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-01-10 10:30:01

Ja OJ!!! vad vi ska skrubba! Städa, städa varje fredag och så varje jul - det tycker jag e kul :)Hur går den sen...?? men aldrig på en lördag eller nåt? Pusshej iaf, ses imorgon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela