emeliesform.blogg.se

Rainy day.

Publicerad 2014-01-09 13:42:36 i Allmänt,

 
 
Hej på er!
 
Jag vaknade att regnet smattrade mot fönsterna. Betsämde mig ganska snabbt för att undvika att gå ut idag,
Ta det lugnt blev ganska snabbt tråkigt och jag gjorde en omgång fröknäcke.
Bröt fastan med fröknäcke med ägg på och en mejerifri smoothie.
 
kokosmjölk och bär, det är allt! c3 mixern fick vi i julklapp och den är himla praktisk! En kan mixa en god smoothie tex, sen bara plocka av behållaren och sätta på ett lock och ta med sig flaskan och dricka. Superbra!
 
Igår firade jag en vecka med ren mat och inget skit! Jag mår så bra av det! Känner mig aldrig svullen, huden börjar bli bättre. Jag märker också att jag är mycket mer kräsen när jag handlar. Jag vill att allt jag köper ska helst vara svenskt och ekologiskt. 
 
Antagligen kommer jag inte iväg och tränar idag, utan ligger nerbäddad i soffan och njuter av min lediga dag. Vilket absolut är okej! 
Igår var jag och tränade, 70min på crosstrainern och sen planka efteråt.
 
Sen åt jag svingod kvällsmat som alltid nämligen kycklingsallad med hemmagjord peppar och-vitlöksmajonäs!
 
Alla grönsaker är ekologiska. Och så köpte jag färska kycklingfileer istället för frysta som de alltid lyckas spruta en massa skit i. Mycket gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela