emeliesform.blogg.se

Träna<3

Publicerad 2014-01-15 08:56:15 i Allmänt,

 
 
 
Godmorgon!
 
Idag ringde min väckarklocka vid halv sju. Fortfarande halvt sovande tog jag på mig mina träningskläder, samtidigt som jag lyssnade på morgonpasset i p3 eftersom min kompis Linnea skulle önska en låt. Efter det gick jag till gymmet.
07.00 stod jag på crosstrainern.
 
Jag har saknat tidig morgonträning! För det är verkligen en speciell känsla att gå till gymmet tidigt på morgonen när det fortfarande är mörkt ute och gatorna är ganska tomma. Eller jag tycker det.
Jag har en fullspäckad dag framför mig med möte, lunchdejt och jobb, så om jag ville träna idag var det kl.7 som gällde. Och jag är väldigt glad för att jag kom upp.
 
När jag tänker tillbaka till i våras, när jag planerade min fritid utifrån 1 jobb, 2 träning. De gick alltid före. Jag försöker hitta tillbaka till det igen. För jag vet hur bra jag mår av att få komma iväg och svettas lite. Fast vem gör inte det egentligen? 
Men när jag är på gymmet handlar det bara om mig. Jag har bara mig själv att tänka på. 
Och vem känner sig inte väldigt nöjd och tillfreds efter ett träningspass?
Bästa sättet att avreagera sig efter en jobbig dag på jobbet/ i skolan?
Vad är det bästa ni vet med träningen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela