emeliesform.blogg.se

Bästa starten på veckan:

Publicerad 2014-07-14 23:42:37 i Allmänt, Träning, Träningskläder, lyckorus, träningsglädje,

...är att få svettas på gymmet. Enligt mig då.  
Glad som alltid efter träningen. Kanske lite tramsig, men sån är jag! 
Idag var jag först på gymmet och körde ett bra bröstpass. Sen hade jag bokat in mig på ett pass IW. Jag älskar IW! Det är flera månader sedan jag var på ett pass IW, sist kanske var i höstas? Men det gick hur bra som helst! Kände mig så himla stark och uthållig! Riktigt härligt! Imorgon har jag bokat in mig på ett pass Step...ugh. Vi får se hur det går! Kram och kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela