emeliesform.blogg.se

Bildbomben

Publicerad 2014-07-24 22:22:00 i Allmänt, Glutenfritt, Smoothie, juice,

Ursäkta för dålig uppdatering, men jag har semester och det är supervarmt. Tyvärr får bloggen (och träningen) lida lite. Men jag tänkte bildbomba er: 
Jag har gjort saft: jordgubb/mynta och jordgubb/ananas. Två goda och törstsläckande drycker! 
Samma dag "slängde" jag ihop en pizza innan jag skulle iväg till jobbet. Receptet på bottnen hittar ni hos fantastiska hurbrasomhelst.se all hennes mat ser fantastisk ut! Tomatsåsen gjorde jag på tomatpuré, två vitlöksklyftor och lite oregano. Älskar den tomatsåsen! På pizzan: sötpotatis, rödlök och tro det eller ej men mozzarella som smällt bort?? Och på, lite sallad från våra odlingslådor. Det var en magisk pizza! 
I söndags lyxade jag till det med en favvofrukost innan jag gick av och semestern började! Chiapudding toppat med kokosflingor och kiwi. 
I måndags var det första semesterdagen! Jag och Sanne började med ett svettigt pass på gymmet. När vi kom hem gjorde jag en svalkande grön smoothie till oss på: mango, passionsfrukt, banan och bladspenat. 
Häromdagens semesterfrukost: bananpannkakor toppat med kvarg blandat med lite grädde, vaniljpulver och pressad citron. Det var friskt och gott! Toppat med kanelstekta äpplen, mums! Till det blev det en smoothie som jag kallar Raspberry crush! 
Raspberry crush! Svalkande och god i värmen. Gjord på: frysta hallon, blodgrape och äpple! Hur har ni det i värmen? Jag tänkte försöka komma iväg och träna imorgon! Jag har nämligen bokat in mig på ett pass IW, hoppas jag får plats! Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela