emeliesform.blogg.se

En härlig onsdagsförmiddag!

Publicerad 2014-07-09 14:38:00 i Träning, glutenfriarecept, lyckorus, träningsglädje,

Hej på er!
 
Jag har haft en underbar morgon/förmiddag!
 
Vid halv nio mötte jag upp min vän utanför friskis här i Ängelholm. Vi hade bokat en träningsträff.
Det var inte konstigt att det var årets svettigaste träningspass, för det måste vara årets varmaste dag?
Vi tränade rygg och axlar. Jag kände mig sjukt stark under hela passet. Och jag kan, under vissa övningar skymta stora muskler som jobbar hårt.
Älskar den känslan!
 
Officiella träningsflätan, och hittade ett par tights från hm längst in i träningsgarderoben. Jag hade glömt att de fanns!
Sen cyklade vi direkt till stranden där vi bytade om och tog oss ett väldigt skönt dopp. Sen satt vi i solen tills vi var någerlunda torra. Sen cyklade vi hem och duschade innan vi möttes upp igen.
 
Jag gjorde nämligen bananpannkakor till oss!
 
Vi var båda riktigt hungriga så jag använde mig av tre bananer och tre ägg, det blev ca 20st!
Till det mixade jag lite frysta blåbär med passionsfrukt och kokosmjölk tills det blev krämigt. Så syrligt och gott det blev. Perfekt till bananpannkakor, som jag annars tycker är väldigt söta.
 
Nu ska jag fixa ihop en matlåda till mig, sen bär det av mot veckans sista arbetspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela