emeliesform.blogg.se

Gymkort nr 2 och fredagsfys.

Publicerad 2014-07-04 20:47:17 i Allmänt, Smoothie, Träning, juice, träningsglädje,

Alltså idag hände det. Det jag har tänkt göra länge nu. Jag har skaffat ett till gymkort.  Som ni vet (tror jag?) så tränar jag på 24/7 och gillar deras gym. När jag bodde i Malmö så kunde jag gå på pass om jag ville eftersom det finns plusanläggningar där. Men här i Ängelholm finns inte det. Jag saknar egentligen inte gruppträning heller. Men idag skaffade jag ett sommarkort på Friskis här i Ängelholm! Alltså sjukt bra grej med sommarkort? Jag ska under sex veckor se om jag gillar Friskis, om jag kommer gå på några pass eller ej. Sen får vi se. Kanske att jag skaffar ett "riktigt" kort då. 
En annan anledning till varför jag skaffade det, är att jag har vänner som tränar på Friskis. Och ibland är det kul att träna tillsammans. Så idag tränade jag med en vän. Vi tränade bröst och triceps, två favoriter! Och roligt att träna med någon, och agera pt ;) Älskar att "köra" med vänner på gymmet! När jag kom hem invigde jag min nya super-mixer som jag köpte för någon dag sedan! Eller jag invigde den egentligen igårkväll. Jag älskar den! Idag gjorde jag en jordgubbs- och nyponsmoothie och egen rödbetsjuice! Båda recepten kommer från Hello Green boken, ännu en gång: jag älskar den! Jag rekommenderar alla att köpa den! Om en gillar vegetariskt/vegansk och tycker om att göra saker från grunden och goda smoothies och härliga rawfood recept! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela