emeliesform.blogg.se

Morgonträning när den är som bäst!

Publicerad 2014-07-17 12:42:49 i Allmänt, Träning, lyckorus, träningsglädje,

Ni kanske spänt har väntat på ett inlägg om hur det gick på Step? Haha det tror jag inte att ni har gjort! Men här kommer ett utlåtande! Step kan ha varit något av det jobbigaste jag gått på! När jag äntligen lärt mig ett steg så skulle det sättas ihop med ett nytt, då glömde jag det första jag lärt mig. Haha. Och så höll det på heeeela tiden. De två sista gångerna kunde jag alla stegen hyfsat! Då var det bara svårt att hålla takten, haha. Men det var roligt, jag skrattade mycket och kände mig lite klumpig. Men det bjöd jag på! Kommer kanske testa det igen, vem vet! 
Glad susar jag hem på min cykel! Egentligen trodde jag att jag hade bokat in mig på IW 40 min imorse. Men till min förvåning såg jag att det var 55 min igår innan jag skulle lägga mig. Alltså ni vet ju vad jag tycker om morgonträning, det är bäst! Så även om jag har känner mig lite nedstämd och trött de sista dagarna (min kropp och mitt huvud har gått på semester, två arbetspass kvar!!) så hade jag extremt mycket energi på IW:n idag. Och jag kände mig som en ny människa efteråt! 
Såhär startade jag min dag! På bästa sätt för en trött kropp och knopp! Jag har stått i köket och grejat och fixat sedan jag kom hem! Men mer om det sen! Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela