emeliesform.blogg.se

En fredag.

Publicerad 2014-06-27 14:22:13 i Smoothie, Träningskläder,

 
 
Eftersom jag vilar lite från träningen så passade jag på att köpa lite nya träningskläder på rean idag. Jag var lite duktig och gick ej bananas! Hehe...
 
Promenerade vidare till life min favvobutik nr 1! Det ligger en precis där jag bor, och de som jobbar där är så himla trevliga! Speciellt en tjej som alltid känner igen mig, vi brukar prata om träning och lite mat osv. Jag blir alltid så glad när jag är där!
Jag passade på att köpa hem lite spännande saker som jag har velat testa ett tag!
Världens bästa flourfria tandkräm från Kingfisher! Älskar den!
 
Och när jag kom hem var jag ju tvungen att göra en supersmoothie med baobabpulver i och lite bipollen!
Vi kan kalla den; en rosa dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela