emeliesform.blogg.se

GLÖDEN.

Publicerad 2014-06-04 16:40:03 i Funderingar, Träning, lyckorus, träningsglädje,

 
 
Hej på er!
 
Helgen i Göteborg var fantastisk! Vi kom aldrig iväg och tränade, men det gör inget! Jag köpte nya träningskläder istället! Nu är det två veckors jobb som gäller och sen bär det av till Berlin! Jag ser fram emot den resan så mycket!
 
 
Jag invigde träningsveckan igår med ett himla bra pass bröst och biceps.
Är det bara jag som känner av träningsvärk i bröstmusklerna när en går i en trappa? haha så knäppt.
 
Idag körde jag motsattsen till bröst och biceps på gymmet, nämligen rygg och triceps!
Jag var så darrig både idag och igår att jag knappt kunde låsa upp skåpet på gymmet, härlig känsla!
Idag när jag stod och trampade på crosstrainern (minns ni om hur mycket jag har skrivit att det är som terapi för mig?) så hände det något. Det lixom tände till, och glöden kom tillbaka. Alltså jag älskar att träna! Men jag har väl legat lite mer på latsidan den senaste tiden. Men idag kom glöden, jag kände det i hela kroppen och mina tankar sköt iväg. Allt bara kändes bra! Är det någon som vet vad jag pratar om? Och ser ni svettfläcken på tröjan blev ett hjärta! Det är ett tecken!
 
Något annat som gjorde mig riktigt glad idag, var att jag ÄNTLIGEN hittade dessa:
Jag skrek ett litet glädjetjut när jag hittade dem och matnörden inom mig jublade!
Tänk er kokosdrycken i en mangosmoothie? SÅ GOTT!
Ska gå loss på dessa i dagarna tänkte jag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela