emeliesform.blogg.se

let's call this the comeback.

Publicerad 2014-06-25 09:01:08 i Träning, Träningskläder, lyckorus, träningsglädje,

 
 
Jag skulle skriva ett inlägg förra veckan innan vi drog till Berlin. Men som ni märker så blev det inte så. Jag ber om uräkt och hoppas att ni förlåter mig och stannar kvar och läser. Kärlek till er!
 
Vi var alltså i Berlin några dagar, tränade på ett minigym, simade lite och framför allt så njöt vi!
 
När vi i måndags var och handlade efter resan var det en fröjd att gå loss på grönsaks och -fruktavdelingen. Jag älskar färgglad mat! Jag har druckit gröna smoothies och ätit mycket bär sedan jag kom hem! Det bästa som finns helt enkelt.
 
Men det bästa var nog igår, när jag äntligen klev in på "mitt" gym igen efter lite mer än en vecka. För nu känns det verkligen som "mitt" gym. Jag känner mig hemma där. Det var riktig träningsglädje att få komma in där!
En lycklig tjej på gymmet igår!  Eftersom jag har haft lite ont i ryggen pga hotellsängen så passade jag på att stärka min ryggmuskler. 
Sen hade jag två vänner över på frukost, Jag bjöd på Hello Green Smoothie. Och i skålen är det mixade blåbär, frusen banan och lite mandelmjölk till gojs. Toppat med mina favoriter: Banan, gojibär, kokosflingor, chiafrön och naturella cashewnötter. Mums!
 
Idag ringde alarmet strax innan 06 och ca 40min senare var jag på gymmet. Som ni vet vid detta laget så älskar jag morgonträning. Idag när klockan ringde trodde jag att det var ett skämt och ville somna om. Men sen tänkte jag på hur bra träningen får mig att må. Och då var det lite lättare att komma upp. 
Nu i efterhand är jag ju jätteglad att jag tog mig upp och kom iväg till gymmet. Lyckoruset efter ett träningspass är ju i en klass för sig!
Idag har jag tränat ben och det tog extremt lång tid att ta sig hem eftersom mina ben är så darriga. Fick sitta ner och ta av mig byxor och strumpor innan duschen för det darrade för mycket för att jag skulle kunna stå på ett ben ;)
HÄRLIGT!
Nu måste jag fixa matlådor innan jag beger mig till jobbet!
 
Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela