emeliesform.blogg.se

Vilken härlig start på dagen!

Publicerad 2014-06-05 10:37:24 i Glutenfritt, Kost, Smoothie, Träning, lyckorus, träningsglädje,

 
 
Hej på er!
 
Som ni vet så gillar jag inte att stressa, utan jag går gärna upp lite tidigare för att få sitta i soffan en stund och njuta av morgonkaffet. Så jag kan träna i lugn och ro, komma hem och ta det lugnt innan jag duschar, diskar osv.
Därför ringde mitt alarm innan sju idag. Jag låg kvar i sängen lite innan jag förflyttade mig till soffan. Så härligt!
 
Och vid åtta var jag på gymmet och smällde av ett benpass! Jag gick all in i alla övningar och har redan träningsvärk, det bådar gott.
Alltså både igår och idag var jag helt ensam på gymmet (inne på tjejavdelningen) det är så fruktansvärt lyxigt! Jag kan ta hur mycket plats jag vill, testa nya övningar osv. Älskar att vara ensam!
Jag och bebisen på gymmet!
 
När jag kom hem knåpade jag ihop en gröt, bara sådär!
Den är gjord på boveteflingor, chiafrön och linfrön!
Och till gröten gjorde jag en banan/mango-smoothie!
Gröten smakade tyvärr inget :( Så jag hällde på smoothien på gröten istället och då blev det supergott!
Jag har ju skrivit om det förr, att ha smoothie på gröten. Ett tips till alla gröt och/eller smoothie-lovers där ute!
 
Alltså jag gjorde sjukt goda morotsbiffar igår, och jag tänkte skriva ett inlägg om receptet lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela