emeliesform.blogg.se

April, april din svettiga sill!

Publicerad 2014-03-31 10:39:00 i Allmänt,

 
 
 
Vet ni vad?
Imorgon är det April, redan! Alltså jag hinner inte med! 
Jag tycker att jag har fått in en bra rutin när det kommer till träningen, kanske inte så mycket som jag vill. Men en väldigt bra rutin. 
Jag tränar ca 3-5 ggr i veckan. Målet är 5 gånger. Så jag skulle kunna öka takten lite.
 
Men imorgon är det April.
 
April innebär att bästa Sara, som har denna gruppen på facebook. Drar igång DETTA evenemanget. Det går ut på att under April få ihop så många träningspass som det är dagar. Alltså 30st. Här ser jag min nystart!
April innebär också en månad kvar till Vårruset. Jag och Sanne har också pratat om att springa Änglamilen den 31a Maj, så om jag ska klara springa en mil i Maj innebär det hårdträning bär det kommer till löpning.
Jag drar också igång en tävling med mina arbetskolleger som handlar om vardagsmotion, förhoppningsvis är de intresserade och vill!
 
Jag tror att April kommer bli en fantastisk träningsmånad för mig!
Hur gör ni för att April ska bli en fantastisk träningsmånad för er?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela