emeliesform.blogg.se

Baby do you dare to do this?

Publicerad 2014-03-03 09:04:37 i Allmänt,

 
 
Godmorgon!
 
Jag har längtat efter denna dagen. 
Dagen då alarmet ringer extra tidigt, jag vaknar pigg, utvilad och otroligt pepp på gymmet.
 
Efter att inte ha tränat så mycket på vad som känns som en evighet, och bli så bekväm med lata dagar i soffan. Så var det extra skönt att komma upp idag.
Jag har länge sagt att så fort vi flyttat och allt känns bra så ska jag ta tag i det.
Och nu är tiden inne.
 
Jag har hela förra veckan förberett mig på att träningen ska bli prio ett igen. Att inte somna om när alarmet ringer och skita i det för jag är trött. Jag blir bara tröttare om jag ligger kvar i sängen och hela dagen blir en dimmig dvala. Men om jag inte känner efter när alarmet ringer, utan bara reser mig upp och beger mig till gymmet. Då blir jag piggare både i kropp och knopp! Jag gör mig själv en tjänst om jag går upp och går till gymmet.
Nu är tiden inne.
 
Här sitter jag och känner mig extremt nöjd och tillfreds med mig själv. För idag gick jag upp utan att känna efter och gick till gymmet.
 
Bästa känslan någonsin.
 
Hur startar ni er träningsvecka?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela