emeliesform.blogg.se

kommer ej på någon rubrik pga tänker på äckliga saker.....läs lite längre ner så förstår du varför...

Publicerad 2014-03-10 12:05:00 i Träning,

 
 
Hej på er!
 
Idag unnade jag mig sovmorgon till klockan åtta. Efter några koppar kaffe så gick jag ut i ett vårigt Ängelholm för att gå till gymmet.
Det är så fint väder ute, solen skiner och det känns så våigt hela tiden. Jag älskar det.
Och det börjar bli för varmt med tröja och jacka när en går till och fån gymmet. Snart räcker det med bara en tröja! Och tänk sen när en bara kan gå i linne till gymmet...åh!
 
När jag kom till gymmet och ställde mig på crosstrainern så bestämde jag mig för att köra ett pass IW, med sprintintervaller, jogging osv. Och efter mitt 30 minuters IW pass, gav en mig mycket beröm. Vilket var otroligt kul att höra. Eftersom jag hade roligt under tiden och svetten sprutade. Dessutom tyckte jag att jag fick till ett bra pass. Ska försöka komma ihåg hur/vad jag gjorde och musiken osv så att jag kan göra det fler gånger
Jag måste säga att när en får komplimanger av främlingar så är det en riktig "självförtoende-boost".
Jag ska bli bättre på att ge främlingar komplimanger!
Sen gick jag med strömmen och tränade bröst idag. Måndag är ju international chest day! 
OBS BILDGOOGLA INTE DET. Jag gjorde nyss det för att se om jag hittade en rolig bild som inte inehåller tom jones eller en biffig snubbe....där kommer även upp bilder på hemska öppna sår på människor, någon knivskuren osv....har fortfarande ont i magen. Så nu vet ni och jag det...fyfan. *kräks*
 
Nu ska jag strax ta tåget för att jobba några timmar. Jag har som vanligt now days glömt att fixa matlåda....måste börja planera mataen bättre igen.
Planerar ni er mat en vecka fram, eller hur gör ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela