emeliesform.blogg.se

Onsdags-benpass.

Publicerad 2014-03-19 15:01:00 i Träning, lchfochträning,

 
 
Hej på er!
 
 
Jag var otroligt seg imorse, och kom iväg senare än vad jag brukar göra.  Men det gjorde inget eftersom jag är ledig idag!
Jag  hade ett riktigt bra benpass idag, (okej mer rumpa och baksida lår). Jag kände att jag fick bra kontakt med mina muskler och kände hur hårt de fick jobba. Och jag kunde verkligen inte stå stilla efteråt, eftersom mina ben var så darriga. Helt sjukt.
 
Efter gymmet var jag ute på en låång promenad  i ösregn i mer än en timme. Jag skulle handla lite saker vi glömde igår och missade bussarna hela tiden. Men det gjorde inte mig något att det regnade, jag var lika glad som alltid. (Okej jag är för det mesta glad, men jag kan också vara: arg, sur, ledsen osv)
 
Jag gick hemmifrån strax innan nio och kom hem strax efter halv ett (!!!). Satan i gatan vad jag var hungrig då. 
 
Påtal om mat, jag gjorde en sjukt god vegetarisk currygryta igår! Tänkte dela med mig av receptet ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela