emeliesform.blogg.se

Såhär spännande har min helg varit:

Publicerad 2014-03-17 09:23:05 i Allmänt,

 
Jag var ledig i fredags. När Sanne kom hem gick vi till ostbutiken här i Ängelholm, köpte ostar och gick hem och åt ostar till kvallsmat, drack vin och började se om säsong ett av Bron.
 
 
På lördagen ringde väckarklockan såhär:
 
Vi ville nämligen hinna träna innan melodikrysset (ja, det haglar vuxenpoäng här).
Jag minns ej när jag och Sanne tränade tillsammans, det var längesedan. Vi jobbar så olika så jag tränar oftast själv. Men det var kul med sällskap! Och det kändes som förr när vi tränade tillsammans hela tiden, åh!
 
 
Sen blev det pannkaksfrukost till melodikrysset, mys!
På kvällen var vi bortbjudna på grillkväll hos Sannes föräldrar, de hade fixat en massa vegetariska saker till mig. Det var mycket trevligt.
 
Söndag:
 
En stadig frukost och några avsnitt till av Bron innan vi begav oss till ikea! Puh det var jobbigt. En söndagseftermiddag på ikea...det kändes som om halva Sveriges befolkning var där..
 
Jag avslutade helgen såhär:
 
Med tacos!
 
 
 
 
Men idag är det måndag, om en timme ska jag ta tåget mot jobb.
Sen är jag ledig tre dagar igen! Haha ja, jag har ett bra schema.
Så min träningsvecka börjar imorgon, hur/när börjar er?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela