emeliesform.blogg.se

When a fire starts to burn.

Publicerad 2014-03-04 14:32:43 i Allmänt,

 
 
 
Jag har ett leende på läpparna påväg till gymmet. Jag har ett när jag går hem.
Jag har verkligen hittat gnistan igen!
 
Jag har haft problem med att låsa/låsa upp dörrar, borsta tänderna var inte så kul. Hålla i mobilen längre stunder fungerar inte heller. Och började nästan gråta när jag skulle ta mascara.
Dagens bröst/ryggpass har satt sina spår!
Och eftersom det var ett tag sedan jag lyfte vikter så känner jag av det vääääldigt mycket i biceps också.
Men jag fick verkligen kontakt med mina muskler och kände hur de jobbade hårt. Förutom när jag kör enarmsrodd på vänster sida, jag får aldrig någon kontakt med ryggmuskeln då....jag har testat allt, minska på vikten och bara köra teknik...höja vikten..osv. Hoppas att det händer någon dag. Speciellt när det känns så himla bra på höger sida, jag känner mig stark och får bra kontakt med ryggmusklerna.
 
Jag har varit iväg nu på förmiddagen för jag behövde nya hörlurar och kom hem med träningskläder också:
 
 
Neongul sports-bh och ett nytt linne! Det är ju kul att köpa nya saker som en tycker är snygga för att motivera sig själv! (OBS gick inte in i en enda klädesaffär.....bara alla sportaffärer. Som vanligt)
 
Nu ska jag baka lite LCHF-semlor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela