emeliesform.blogg.se

you might think i'm crazy.

Publicerad 2014-03-24 16:57:26 i Träning, Träningskläder, lchfochträning,

 
 
 
 
Hej på er!
 
Hur har er helg varit?
Jag har spenderat nästan hela helgen på jobbet. Men i lördags var jag och Sanne på en väldigt skön promenad på tre timmar! Vi gick runt i skogen, gick längs havet. Det var super mysigt! Och Sanne hade gjort goda Wraps som vi hade med som fika. En fin eftermiddag.
 
Idag är jag ledig. Jag har inget planerat. Så jag tänkte ha en sovmorgon. Jag vaknade strax innan åtta av att katten skrek på mig, hoppade upp i sängen och såfort jag klappat henne i typ en minut så var hon nöjd och gick och la sig. Jag la mig i soffan med en kopp kaffe och kollade lite på serier, klickade hem två biljetter till Kents spelning på Mejeriet. Sen gick jag till gymmet.
 
När jag kom till gymmet var det SMOCKAT. Jag fick cykla som dagens uppvärmning...jaja. Bestämde mig snabbt för att köra intervaller och satsa på att cykla en mil. Tur att det går hyffsat snabbt. Även om jag hatar motionscykeln så kom jag på mig själv med att hela tidenle för mig själv. Alltså jag älskar att träna så himla mycket. Jag har svårt att se mig i en framtid utan träning. Och även om jag har en hatkärlek till mycket inom träningen så är det nog mest kärlek och lycka jag känner. Även om jag blir gråtfärdig efter 1 min på roddmaskinen, suckar högt när jag ser att det bara är cyklarna som är lediga osv.
Min nya favorit grej är att träna rygg, eller det har nog alltid varit en favorit. Men just nu känns det lite roligare än allt annat. Jag vill träna rygg varjegång jag är på gymmet.
Så jag inled denna veckan med ett grymt ryggpass, alltså jag kände bara total lycka genom hela passet!
Och jag känner mig mycket starkare hela tiden.
 
 
När jag kom hem gjorde jag en ostpanerad omelett till frukost, alltså har ni inte testat ostpanerad omelett så måste ni göra det! Det är superenekelt och supergott som allt annat jag tipasr om. Jag gillar helt enkelt superenkla och supergoda saker.  
 
Är det något ni saknar i denna bloggen? Något ni vill att jag ska skriva lite mer om?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela