emeliesform.blogg.se

Change your life.

Publicerad 2014-05-27 11:48:00 i Allmänt, Träning,

 
 
Hej på er!
 
I fredags hade jag bestämt med en av mina bästa vänner att vi skulle träna tillsammans. Jag såg fram emot det hela arbetsdagen.
Någongång efter lunch började jag känna mig konstig i halsen men ignorerade det och tränade. Och det var inte ett lugnt pass heller. Vi körde ett riktigt hårt ryggpass tillsammans och avslutade med tabata på cykeln.
Sen kände jag mig hängig resten av kvällen och när jag vaknade på lördagen kunde jag knappt svälja mitt eget saliv. Jag envisas alltid med att säga att jag aldrig blir sjuk. Detta var inget undantag, efter en skål glass och nån ipren mådde jag bättre. Och resten av helgen var jag mest förkyld med lite rivigt i halsen. Och i min värld är förkylning inte samma sak som att vara sjuk! (antar att ni är några som tycker att jag har fel)
Jag har dock inte riskerat att träna i helgen eftersom jag "inte vill riskera" att bli sjuk!
Jag brukar vara jätteduktig när det gäller att lyssna på kroppen signaler, men i fredags gjorde jag inte det. Jaja så är det ibland.
 
Idag började jag det lite lungt med träningen. Det blev 5km morgonpromenad med sprint i varje backe (upp och ner) som alltid. Men mina ben ville lixom inte sluta springa! Jag fick verkligen anstränga mig för att inte springa hela tiden! Härligt som bara den!
 
När jag kom hem gjorde jag mig en grön smoothie! Jag har dille på det just nu!
Och bäst av allt är att det blev över så jag kan ha med mig till jobbet och dricka i morgonbitt!
 
 
Nu ska jag bege mig mot veckans första och enda arbetspass!
Vi hörs imorgon, kram på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela