emeliesform.blogg.se

Underbara träningsdagar.

Publicerad 2014-05-30 13:54:07 i Löpning, Träning, Träningskläder,

 
 
 
Hej på er!
 
Alltså detta med gratis löpträning! Så rolig och bra idé!
Jag och min vän var båda väldigt nervösa. Men det var riktigt kul!
När vi kom dit så berättade de att tanken var att vi skulle köra ett trailpass och jag blev sjukt nervös. Men tydligen så funkar det inte så bra i Ängelholm (då kunde jag andas ut lite, hehe)
Så vi skulle köra lycktstopsintervaller!
Det delades in i två grupper; vana löpare och ovana. Jag hängde med de ovana som var sjukt duktiga!
Vi började med13 minuters jogg.
Sen körde vi en massa roliga intervaller. Det var riktigt jobbigt men roligt!
Efter intervallerna så gjorde vi tabata-planka...hehe.
Och sen avslutade vi med att jogga tillbaka till samlingsplatsen.
Jag vill absolut testa detta igen! Funderar på om jag vågar gå själv nästa onsdag?
Efter jag lämnat av min vän så joggade jag hem och pulsklockan hamnade på 5km allt som allt.
Sen avslutade jag dagen med att käka indiskt och dricka öl, gött!
 
 
Igår åkte jag och Sanne till hennes föräldrar för att hämta cyklarna vi fått i födelsedagspresenter.
Och det var en fin och solig dag, perfekt för att cykla hem dem!
 
Jag har lite ont i rumpan idag efter gårdagens 21km på cykeln. Men det var helt underbart det var!
Imorgon åker vi till Göteborg, och kommer hem på Måndag.
Men vet ni vad? Träningskläderna är givetvis nerpackade!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-05-30 21:52:31

Det finns en fetingbacke i Mölndal om du är sugen på backträning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela