emeliesform.blogg.se

Blurrigt värre.

Publicerad 2014-11-19 14:04:06 i Funderingar,

 Idag ringde alarmet strax efter sju, precis som i fredags, måndags och igår vid fem. Den stora skillnaden är att idag kom jag iväg och träna vilket jag inte gjorde de andra dagarna. De andra gångerna har jag legat kvar i sängen tills jag inte haft tid till att träna. Idag gick jag upp direkt. Jag satte på kaffe och la mig i soffan istället så min första tanken var kanske inte att träna. Jag läste några vänners bloggar som skrev om träning och att de kommit in i ett träningsflow och hur bra det kändes. Det var ungefär exakt efter jag läst den meningen som jag bytade om till träningskläder och bestämde mig för att bege mig till gymmet. Allt har varit lite blurrigt just nu. Inget har varit ett flow direkt.  Jag tycker att denna bloggen har känts blurrig hela året och vet inte om jag ska fortsätta nästa år. Det har inte riktigt varigt något bloggflow. Hur känner ni? Jag tycker inte riktigt att jag förmedlar det jag vill med bloggen. Den ska inte fungera som någon avrapportering om mina träningspass varje gång jag tränat eller så. Men den har tyvärr varit lite så. Jag ska däse om jag kan skärpa mig innan året tar slut. Nåja tillbaka till idag. Det kändes skönt att komma iväg idag. Jag behöver egentligen den där tiden på gymmet för att rensa tankarna, och känna mig stark. Det blev bröst och tabata. Ett konstig pass och jag var lite ur fokus och välte omkull allt osv. Det har öppnar ett smoothieställe ett stenkast från där jag bor. Så jag köpte med mig en smoothie hem och njöt. 

Kommentarer

Postat av: NicoleGorma

Publicerad 2021-06-15 20:25:52

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


high quality. Clothes for boys . to anywhere in the world
per day. Men's socks .constantly
very fast. Tablets accessories . to any place
per day. Footwear without heel . to anywhere in the world
very fast. Spare parts for household appliances . to any place




@a

Postat av: Jamesjer

Publicerad 2023-05-03 10:01:10

Quam error sit ut. Itaque quo numquam natus est laudantium placeat. Minus nisi natus debitis earum quibusdam.
wayaway
Numquam et laudantium labore quam quia rerum harum. Quia molestiae ullam illo occaecati et inventore nulla dolor. Aperiam aut cum ullam ex voluptatem. Laboriosam sit autem iusto sit nesciunt. Ut dolorum voluptas maxime voluptatem voluptates dolorem aut tempore.

Dolores voluptatem quas exercitationem cumque. Aut quo quisquam autem odio. Ut consectetur eum dolor facere eum. Quam perferendis sapiente in totam similique eum commodi sed.

Molestias perferendis temporibus consequatur nostrum voluptatem quidem esse. Qui voluptatem assumenda nam unde saepe odio. Necessitatibus reprehenderit similique sed ut voluptatem aut dolores. Assumenda et voluptas quam et ipsum voluptatibus fuga.

Fuga vitae blanditiis quis. Voluptates veniam quia eveniet quos blanditiis. Voluptas est rem earum et saepe et saepe quis.
wayaway
https://wayawayrc.art

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela