emeliesform.blogg.se

I'll be fine.

Publicerad 2014-10-22 10:03:47 i Träning, lyckorus,

Dagens träningspass kommer inte gå till världshistorien som det bästa passet någonsin. Snarare tvärtom. Inget hängde ihop idag, det huvudet ville orkade inte kroppen osv. Jag fick lassa av rejält med vikter på alla övningar. Men så är det ibland. Jag kom inte iväg till gymmet igår eller i måndags. Så dagens ganska dåliga passa känns faktiskt bra ändå. Dessutom är jag trött och darrig så någonting har gått bra. Hur gick det med förra veckans utmaning? Dvs 4 träningspass? Det gick bra. Jag kom iväg alla gånger,  och jag har faktiskt lite träningsvärk i baksida lår från torsdagens benpass(!!!!) men det är inte så farligt som det var i helgen. Denna vecka har jag som utmaning att komma ut och springa! Alltså jag har inte sprungit sen vårruset tror jag. Så jag måste erkänna att tanken på att springa ger mig lite ångest. Men det handlar inte om att jag ska ut och springa 5k bara sådär. Utan känna efter och ta det lugnt. Lyssna på kroppen. Och skulle jag klara 1km så är det svinbra!  Skulle jag inte göra det så är det också bra! För i vilket fall som helst så har jag övervunnit mot ångesten (att ta mig ut på en löptur). Jag tycker att det känns jobbigt. Men jag vet att det kommer kännas så jävla gött efteråt! Jag återkommer säkert med en roman om min löptur senare i veckan, haha. 
Denna bilden är efter söndagens träning när jag kände ett lyckorus genom hela träningspasset. Till skillnad från idag, men så är det ibland. Det är inte alltid träningsglädje rakt igenom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela