emeliesform.blogg.se

Onsdagslyft!

Publicerad 2014-10-15 16:26:16 i Smoothie, Träning, Träningskläder, lyckorus, träningsglädje,

Hej på er! Idag har jag varit ledig, så himla skönt att ladda på med lite energi efter en massa jobb!  Jag startade dagen med ett rygg/axelpass på gymmet! Rygg= en massa marklyft! Jag testade mixat grepp på marklyften idag. Eller ja jag gjorde det sist också. Jag måste säga att mixat grepp känns sjukt bra! Jag känner mig starkare och känner av det mer i ryggen. När jag kom hem gjorde jag en god smoothie! (Visst var det längesedan jag skrev om smoothies här!) 
Den innehåller bla: blåbär, citron, grapefrukt, bladspenat och macapulver. Supersmarrigt! Jag skulle gått ut på en lång promenad nu på eftermiddagen men så blev det inte. Så nu ligger jag i soffan och tar det lugnt innan jag ska ställa mig och laga mat.
Vi hörs! OBS träningspass 2 av 4 avklarat. Det känns bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela