emeliesform.blogg.se

Veckans mål!

Publicerad 2014-10-13 13:22:18 i Träning, Träningskläder, lyckorus, träningsglädje,

Idag såg jag till att jag skulle få enligt mig den bästa starten på denna nya vecka. Och ni vet vad det är va? Ja, precis! Med träning! Alarmet ringde vid sju och strax där efter var jag på gymmet. Ganska trött måste jag erkänna. Men jag tog mig dit istället för att somna om! Men som vanligt vaknar en till liv efter ett tag. Jag tränade bröst idag! Och marklyft, vill som sagt få till ett perfekt marklyft inom snar framtid! 
 Jag har ett mål denna veckan när det kommer till träningen. Jag vill träna minst fyra gånger. Jag har tid till det så därför tycker jag att det är ett rimligt mål! Har du något mål denna veckan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela