emeliesform.blogg.se

It seems like once again you've had to greet me with goodbye.

Publicerad 2014-09-09 21:14:03 i Allmänt, Glutenfritt, LCHF, Smoothie, Träning, Träningskläder, träningsglädje, vegetariskt,

Hej på er! Idag ringde mitt alarm halv sju, trots att jag var ledig. Jag hörde hur regnet utanför öste ner, så jag stängde av alarmet och somnade om. Sen vaknade jag utvilad strax efter åtta istället. Sen gick jag och tränade. Typ världens svettigaste pass på crossen? 
Tog ut mig på all ork i hela kroppen och var kräkfärdig efteråt! Men mycket glad, det var ett skönt och behövligt rensa-tankarnapass! Sen kom jag hem och gjorde mig en smoothie och en ostpanerad omelett. Minns ej när jag åt det senast. Gott!
Och till kvällsmat blev det:
Pizza! Testade ett nytt recept på botten idag, den var ganska god! Men jag har inte hittat det perfekta receptet än. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och ska sova. Så jag kommer upp imorgonbitti och hinner träna innan jobb. Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela