emeliesform.blogg.se

Måndag: bästa dagen på hela veckan!

Publicerad 2014-09-29 18:07:54 i Smoothie, Träning, Träningskläder, lyckorus, träningsglädje,

Hej på er! Jag har återhämtat mig någorlunda. Eller ja, jag vaknade imorse med en känsla i hela kroppen. En känsla som jag känt så många gånger förr. Jag längtade nämligen efter ett träningspass. Jag begav mig mot gymmet med ett leende på läpparna! Efter 30 min terapi på crossen så körde jag ett ryggpass med fokus på marklyft! Jag har kört extremt många marklyft idag! Jag vill få in en bra teknik så det är bara att köra känner jag. Och nu har jag en massa härliga blåmärken på benen! 
Och efteråt: detta lyckorus! Jag älskar att träna och jag mår så bra av det! Det är så svårt att förstå att jag i perioder inte vill träna. För när jag väl hittar glöden igen så undrar jag varför jag haft ett uppehåll. Träningen gör mig hel på något sätt. Den gör mig starkare psykiskt och fysiskt! Jag tränar för att jag mår bra av det, och jag älskar det! Denna veckan tänkte jag träna sånt jag tycker om, kravlöst och rolig träning helt enkelt. Jag känner också att det är roligt i köket igen. Och jag hoppas på en fantastisk höst på gymmet och i köket med fantastisk mat! När jag kom hem idag gjorde jag en supersmooothie på: blåbär, macapulver, chiafrön, bladspenat, banan och mandelmjölk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela