emeliesform.blogg.se

Måndagspepp!

Publicerad 2014-09-08 12:52:01 i Allmänt, Träning, Träningskläder, lyckorus, träningsglädje,

Hej på er! Jag ber om ursäkt för uppehållet här. Jag var sjuk störredelen av förra veckan.  Så första september (också känt för att vara den stora "omstarten") fick vänta. Hösten är min favoritårstid. Jag älskar när allt skiftar färg och löven blåser omkring på marken. För mig är det också lättare med rutiner på hösten. Efter att inte ha tränat på en vecka eller ja..nästan två. För veckan innan det så ville jag inte träna. Knäppt, jag har aldrig känt så..eller jo för många år sedan. Jaja slut på tjatet. I söndags kom jag och Sanne ut på en lång och svettig promenad. Vi landade nästan på 10km. Jag hade en massa energi och sprang som vanligt i alla backar. Ett säkert tecken på att jag mår bra igen! 
Glad, lite tramsig och en massa energi! Idag ringde alarmet strax innan halv sju. Och jag var extremt pepp på gymmet. Jag hoppade i nya träningskläder och skuttade glatt iväg. Idag blev det rygg och biceps från träningschemat. Jag älskar marklyft! Jag gjorde några extra och la till extra vikter. Jag slog helt enkelt pb i marklyft! Fast jag är fortfarande i nybörjarstadiet och försöker få en bra teknik. 
Jag var ensam större delen av träningspasset, så jäkla gött! Ensam på gymmet, nya träningskläder och personbästa i marklyft! En sjukt bra start på veckan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela