emeliesform.blogg.se

Uppochner.

Publicerad 2014-09-17 14:37:29 i Allmänt,

Hej på er! Sorry för dålig uppdatering. Men jag jobbar nonstop just nu. Och jag har ingen motivation till att gå upp fem eller sju för att träna. Min bästa väns liv har vänta upp och ner. Så mina tankar är bara hos henne just nu. Och matinspiraton ska vi inte ens prata om. Idag åt jag en lchf-äppelkaka till frukost och en marabou chokladkaka till lunch. Så ligger det till just nu. Jag återkommer  snart. Kärlek till er!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2014-09-18 13:24:50

<3!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie heter jag. Jag är en träningsglad tjej som bor i Ängelholm med min stora kärlek och vår katt. Jag har varit överviktigt hela mitt liv och satsar nu på en hälsosammare livsstil, där jag trivs med mig själv och min kropp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela